Order entry / Customer Service Rep - Représentant service à la clientèle

The Kersheh Group - Montréal, QC (il y a 30+ jours)

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*Une description en français suivra.

We are The Kersheh Group; a multi-brand sleepwear, loungewear, underwear and swimwear designer and manufacturer based in Montreal and servicing major U.S. and Canadian retailers. We are independently owned and proud to celebrate 40 years in the industry.

The detail-oriented Order Entry/Customer Service Representative will process EDI and manual orders, create and maintain customer files and is responsible for handling all electronic communications with Ecommerce customers to ensure a pleasant customer service experience.

Main responsibilities:

  • Timely processing of all orders from the creation of the commitment order to the receipt of the EDI/manual orders (data entry).
  • Control and monitor all product and order changes, ensuring compliance with customer requirements regarding products, POs and issuing of UPCs in the ERP system.
  • Supporting production, shipping and sales and handling third party inquiries accurately and in a timely manner.
  • Complete and submit all the customer item setups to salesperson and/or retailer.
  • Send Ecommerce paperwork and high-resolution images to the retailer as per customer requirements.
  • Process Ecommerce orders and managing customer inquiries related to online purchases.
  • Provide production team with the confirmed order, UPC codes and price ticket info to place orders with manufacturers.
  • Replacement for receptionist role during lunch and absences.

Qualifications:

  • College diploma
  • 3 to 5 years experience in a similar role
  • Bilingual – English and French written and spoken
  • Excellent communication and computer skills (Word, excel)
  • Organized and detail oriented
  • Must work well under pressure
  • Strong team player
  • Knowledge of Visual 2000 system, an asset

What we Offer:

  • A competitive salary and benefits package including:
  • Health and dental insurance
  • Life and long-term disability insurance
  • Group retirement savings plan
  • Paid personal days
  • Fitness membership reimbursements
  • Opportunity for growth;
  • Convenient and centralized location in Ville Saint-Laurent, accessible by car or public transportation and access to free parking;
  • Warm and inviting culture, monthly social events and an open-concept office space with lots of natural light.

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Nous sommes le Groupe Kersheh; un designer et fabriquant multimarques de vêtements de nuit, de détente, de bain et de sous-vêtements basé à Montréal et desservant les principaux détaillants canadiens et américains. En tant que fabriquant indépendant, nous sommes fiers de célébrer notre 40ème anniversaire dans l’industrie.

Le/la Représentant(e) au Service à la clientèle traite les commandes manuelles et d’EDI, crée et met à jour les fichiers des clients et sera également responsable du traitement de toutes les communications électroniques avec les clients du commerce électronique afin de garantir une expérience de service client agréable.

Responsabilités principales:

  • Traiter tous les documents liés à l’EDI (Échange de Données informatisé) en respectant les délais
  • Contrôler et suivre tous les changements, en s’assurant de la conformité aux prérequis des clients au sujet des produits, des bons de commande, des termes et rabais et émettre les CUP (Codes Universels des Produits) dans le système ERP
  • Apporter un support à la production, à l’expédition et aux ventes et gérer les demandes des tiers avec précision et selon les délais
  • Effectuer tous les paramétrages des items des clients et les soumettre aux vendeurs et/ou aux détaillants
  • Envoyer aux détaillants les documents du commerce électronique et les images en haute résolution selon les prérequis des clients
  • Traiter des commandes en ligne et les demandes des clients liées aux achats en ligne
  • Fournir à l’équipe de production les fiches détaillées des commandes, les CUP et les informations sur les étiquettes de prix afin de pouvoir passer commande auprès des manufacturiers
  • Remplacer la réceptionniste durant sa pause dîner et ses absences

Qualifications:

  • Un diplôme d’études collégiales;
  • 3 à 5 ans d’expérience dans un rôle similaire;
  • Bilinguisme anglais et français, oral et écrit;
  • Une excellente communication et d’excellentes habiletés informatiques (Word et Excel);
  • Être organisé(e) et porter une attention aux détails;
  • La capacité de travailler sous pression;
  • Un esprit de collaboration en équipe;
  • Une connaissance de Visual 2000 est un atout.

Nous offrons :

  • Une compensation annuelle et un ensemble d'avantages sociaux compétitive :
  • Assurance maladie et dentaire
  • Assurance vie et assurance invalidité à longue terme
  • Régime collectif d'épargne retraite
  • Jours personnels payés
  • Remboursement des coûts de mise en forme
  • Des opportunités de développement;
  • Un lieu de travail pratique et central à Ville St-Laurent, accessible en auto et en transports en commun;
  • Une culture d’entreprise chaleureuse et invitante, des activités sociales mensuelles et un espace de bureau à concept ouvert avec beaucoup de lumière naturelle.

Job Types: Full-time, Permanent

Experience:

  • customer service: 3 years (Preferred)

Education:

  • DCS / DEC (Preferred)

Language:

  • English (Preferred)
  • French (Preferred)