Administrative Assistant

Marchand Fairchild Blais Financial Services Inc. - Montréal, QC (il y a 30+ jours)

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  • -Marchand Fairchild Blais Financial Services Inc. is seeking a bilingual administrative assistant to be a part of a team working with partners.

The successful candidate will, under the office manager's supervision, be responsible for the following key accountabilities such as;

-Perform daily administrative functions in a timely, professional manner while providing the highest quality client service.

-Investigate and resolve client inquiries.

-Follow up on transactions to ensure proper execution and delivery.

- Maintain client files.

- Perform various administrative functions, such as checking the mail received and answering the telephone, etc.

- Assist the advisor(s) in preparing client meetings and presentations.

- Keen desire to always improve service to high net worth clients.

- Professional experience in the insurance industry is an asset

- Superior organizational and administrative skills to perform activities in an environment with tight deadlines and constant interruptions.

- Excellent knowledge of Microsoft Office, Word, Excel, Power Point - Bilingual (French & English). - Ability to receive direction from multiple individuals-

Les Services Financiers Marchand Fairchild Blais Inc. est à la recherche d'une adjointe administrative bilingue pour une équipe d’associés.

La candidate, sous la supervision du chef de bureau, aura la responsabilité des tâches suivantes;

-Accomplir les fonctions administratives quotidiennes d'une manière professionnelle tout en offrant le meilleur service à la clientèle.

-Résoudre, assurer le suivi et l’exécution des demandes des clients.

-Maintenir à jour les dossiers des clients. Effectuer diverses tâches administratives, telles que la réception du courrier, répondre au téléphone et autres tâches diverses.

-Seconder les conseillers à la préparation des réunions et des présentations aux clients.

-Souci de toujours améliorer le service à la clientèle.

-Une expérience professionnelle dans le domaine de l'assurance est un atout.

- Excellentes compétences organisationnelles et administratives pour effectuer des activités dans un environnement caractérisé par des délais serrés et des interruptions constants.

-Excellente connaissance de Microsoft Office, Word, Excel, Power Point - bilinguisme (français et anglais).

Job Type: Full-time

Experience:

  • administrative assistant: 5 years (Preferred)

Education:

  • DCS / DEC (Required)

Location:

  • Montréal, QC (Preferred)

Language:

  • French/English (Required)