Customer Service Representative

Monkey Sports - Montréal, QC (il y a 30+ jours)

Postuler dès maintenant

Customer Service Representative

L’Experience MonkeySports [Hockey Monkey Canada] is a high-end specialty retailer of hockey equipment. We are looking for friendly experienced Customer Service Representatives to join our team in Montreal.

Description

Customer support front line

Answering inbound and making outbound calls

Creating sales driven from excellent customer service

Ensuring each customer has an informative and positive experience

Following up with customer via phone/email to guarantee customer satisfaction

Creating orders for customers and assist them with any questions regarding product

Working with team members to reach expected goals.

Making sure website information is up to date and information is correct.

Office management

Welcome/accept all guests and/or deliveries

Qualifications

Bilingual French/English [Speaking/Writing]

Proven customer support experience

Strong phone contact handling skills and active listening

An inquisitive problem-solver with excellent critical thinking skills and analytical expertise

Excellent writing and communication skills (oral and written)

A passionate, positive and hard-working attitude

Customer-driven personality with the ability to initiate, establish, and nurture meaningful business

relationships over the phone

Calm under pressure, enthusiastic, and flexible with the ability to exercise good judgment

Strong team player but still a self-starter able to work on their own with little direct supervision

Excellent attention to detail with the ability to identify and recommend improvements

Proficiency with MS Office and ZenDesk (or other CRM application)

Ability to type 35-40 WPM

Knowledge of hockey

Familiar with SAP is a plus, but not necessary

Salary

Competitive (based on experience)

Benefits

Monkey Sports offers medical, dental, vision, vacation/sick time, and employee discounts

How to Apply

Please submit your resume with a cover letter.

Please include the title of the position and location that you are applying for in the subject line.

Représentant(e) du service à la clientèle

L’Experience MonkeySports [Hockey Monkey Canada] est un détaillant spécialisé d'équipements de hockey haut de gamme. Nous recherchons des représentants du service à la clientèle expérimentés et amicaux pour rejoindre notre équipe à Montreal.

Description :

Support client

Répondre aux appels entrants des clients

Assurer à chaque client une expérience informative et positive

Suivi avec le client par téléphone / e-mail pour garantir la satisfaction du client

Créer des commandes pour les clients et les aider avec toutes les questions concernant le produit

Travailler avec les membres de l'équipe pour atteindre les objectifs attendus.

S'assurer que les informations du site Web sont à jour et correctes.

Gestion de bureau

Qualifications

Expérience avec le service à la clientèle

Solides compétences en gestion des contacts téléphoniques et écoute active

Capable de résoudre des problèmes avec d'excellentes compétences de pensée critique et une expertise analytique

Excellentes compétences en rédaction et en communication (orale et écrite)

Une attitude passionnée, positive et travailleuse

Personnalité axée sur le client avec la capacité d'initier, d'établir et d'entretenir des relations

commerciales significatives par téléphone

Calme sous pression, enthousiaste et flexible avec la capacité d'exercer un bon jugement

Joueur d'équipe mais toujours autonome, capable de travailler seul avec peu de supervision directe

Excellent souci du détail avec la capacité d'identifier et de recommander des améliorations

Maîtrise de MS Office et ZenDesk (ou d'une autre application CRM)

Connaissance du hockey

Connaître SAP est un plus, mais pas nécessaire

Salaire

Compétitif (selon l'expérience)

Avantages

Monkey Sports offre des soins médicaux, dentaires, de vision, de vacances / maladie, et des réductionspour les employés

Comment s'inscrire

Veuillez soumettre votre curriculum vitae avec une lettre de présentation. Veuillez inclure le titre du poste et le lieu que vous postulez dans la ligne d'objet.

Benefits:

  • Vision care
  • Dental care
  • Casual dress

Reference ID: MonkeySports CSR

Job Types: Full-time, Permanent

Experience:

  • customer service : 1 year (Preferred)

Job Duties:

  • Collaborate with key stakeholders and teams to stay updated on new products, services, and policies
  • Record and modify customer information within the database
  • Engage with clients in a friendly and professional manner while actively listening to their concerns
  • Offer support and solutions to customers in accordance with the company's customer service policies