Bilingual Clerk/Receptionist

Minto Counselling Centre - Iroquois Falls, ON (il y a 30+ jours)

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Minto Counselling Centre

Is presently seeking a

Bilingual Clerk/Receptionist

Hours: Average 17.5 hours per 2 weeks (may vary)

Location: Iroquois Falls

Purpose of Position:

To provide clerical services and perform receptionist duties as required by Minto Counselling Centre.

Main duties and responsibilities:

To provide clerical services for programs and services offered by M.C.C.:

· Typing and Photocopying;

· Maintaining a client filing system;

· Other duties as assigned.

To perform receptionist duties:

· Answering incoming calls and direct to appropriate personnel;

· Arrange appointments as requested;

· Pick-up and delivery of M.C.C mail when required;

· Other duties as assigned.

Qualifications and requirements:

- Grade 12 with 2 years pertinent experience or a certificate in Office Administration with 1 year of pertinent experience;

- Good organizational skills and ability to work independently;

- Confidentiality, tact and good judgment;

- Bilingualism is required (French and English, oral and written);

- Must have a vehicle and valid driver’s license;

Salary and benefits: According to the Collective Agreement.

Le Centre de Counseling Minto

est présentement à la recherche d'un(e)

Secrétaire/réceptionniste

Heures : Moyenne de 17.5 heures par deux semaine (Peut varier)

Lieu de travail : Iroquois Falls

Le but de ce poste : Fournir des services de bureau et effectuer des tâches de réceptionniste tels que requis par Minto Counselling Centre.

Les responsabilités principales incluent:

Fournir des services de bureau pour les programmes et services offerts à M.C.C.:

- dactylographier et photocopier;

- maintenir un système de classement de clients;

- autres services de bureau tels que demandés.

Effectuer des tâches de réceptionniste:

- répondre aux appels entrants et diriger au personnel approprié;

- accueillir les clients et autres visiteurs;

- céduler les rendez-vous des clients tels que demandé;

- aller au courrier et distribuer au besoin;

- autres responsabilités telles que demandées.

Qualifications et autres prérequis:

- diplôme de 12ieme année et 2 ans d’expérience ou un certificat en administration des affaires et une année d’expérience relative à ce poste.

- bonnes compétences organisationnelles

- confidentialité et bon jugement

- doit être bilingue

- permis de conduire valide et moyen de transportation requis

Salaires et avantages sociaux : Selon l’entente collective

Job Types: Part-time, Permanent

Salary: $22.15 to $23.66 /hour

Language:

  • French (Required)