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BELGARD - Montréal, QC (il y a 30+ jours)

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Looking for a friendly receptionist to manage our front desk on a daily basis and to perform a variety of administrative and clerical tasks. Full Time from Tuesday to Saturday.

Responsibilities:

  • Be the first point of contact for our Salon & Spa for men. Ensure the front desk welcomes guests positively and execute all administrative tasks to the highest quality standards.
  • Offer administrative support to the Owner and General Manager.
  • Welcome clients and greet people who visit the business and provide short tours of the space.
  • Coordinate front-desk activities, including scheduling with our salon software program, answering phone calls/emails, serving refreshments, taking payments and managing inventory.
  • Maintaining the cleanliness of the front desk and its surroundings.
  • Prepare correspondence and documents as needed.

Requirements:

  • Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar role.
  • Proficiency in Microsoft Office Suite.
  • Professional attitude and appearance.
  • Solid written and verbal communication skills in English and French.
  • Ability to be resourceful, timely, effective and proactive when issues arise, while streamlining salon operations.
  • Excellent organizational skills.
  • Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks.
  • Customer service attitude.

Kindly provide a cover letter with your Resume. Only candidates being considered for the position will be contacted.

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· Rejoins notre équipe BELGARD!

Recherchez un réceptionniste amical pour gérer quotidiennement notre réception et effectuer diverses tâches administratives. Temps plein du mardi au samedi.

Responsabilités:

  • Soyez le premier point de contact pour notre Salon & Spa pour les hommes. Assurez-vous que la réception accueille les clients de manière positive et exécute toutes les tâches administratives selon les normes de qualité les plus élevées.
  • Offrez un soutien administratif au propriétaire et au directeur général.
  • Accueillir les clients, saluer les personnes qui visitent l'entreprise et fournir de courtes visites de l'espace.
  • Coordonner les activités de la réception, y compris la programmation avec notre programme de salon, répondre aux appels téléphoniques / courriels, servir des rafraîchissements, prendre des paiements et gérer l’inventaires.
  • Maintenir la propreté de la réception et de ses environs en tout temps.
  • Préparez la correspondance et les documents au besoin.

Exigences:

  • Expérience professionnelle éprouvée en tant que réceptionniste ou rôle similaire.
  • Attitude et apparence professionnelle.
  • Solides compétences en communication écrite et verbale en anglais et en français.
  • Possibilité d'être ingénieux, opportun, efficace et proactif en cas de problème, tout en rationalisant les opérations de salon.
  • Excellentes compétences organisationnelles.
  • Compétences de gestion du temps avec la capacité de prioriser les tâches.
  • Attitude du service à la clientèle.

Veuillez fournir une lettre d'accompagnement avec votre curriculum vitae. Seulement les candidats considérés pour le poste seront contactés.

Job Types: Full-time, Permanent

Salary: $13.00 /hour

Experience:

  • Customer Service: 2 years (Required)

Language:

  • English (Required)
  • French (Required)